30 day squat challenge stiger i styrke

Udtrykket eller nærmere konkurrencen ”30 day squat challenge” er virkeligt ved at vokse, og jeg er sikker på, at langt de fleste i dag kender til udfordringen. Det er også derfor, at jeg ikke vil gå dybere ned i selve legen. Det er dog sådan, at ”30 day squat challenge” virkeligt har været en glimrende eksempel på fremtidig markedsføring. Det er virkeligt lykkedes drengene bag ved dette koncept at lave noget helt unikt.

squatDe har forsøgt og lykkedes med at skabe en konkurrence som alle kan og vil være en del af. Det giver mening, og har selvfølgelig også en personlig sejr, og det er sådan set uanset hvor atletisk du er. Det er altså virkeligt et feel good program, som virkeligt har skabt en meget positiv stemning for fremtiden.

Det vil nemlig være på samme måde som med ”30 day squat challenge” at vi kommer til at se mange kampagner i fremtiden. Det er altså ret sjovt at tænke på, og jeg har altså virkeligt svært ved at finde ud af, hvor godt klaret det rent faktisk er. Jeg er altså ikke sikker på, om det virkeligt var så godt udtænkt af drengene bag ”30 day squat challenge”, som det altså er gået hen og vist sig. Der er altså ingen tvivl om, at programmet ar været utroligt svært at sige, om det altid var planen, at det skulle være så stort.

Meningen med ”30 day squat challenge”

Det er nemlig sådan, at meningen med ”30 day squat challenge” ikke altid har udsigter til at blive så populær. Nu er det dog lykkedes dem, og så er spørgsmålet altså, om det overhovedet var målet i starten, eller om det ganske enkelt er gået langt bedre end de først kunne have håbet på, eller om det virkeligt bare var ren uheld, uanset hvad så er det en flot kampagne.